Saturday, December 5, 2009

Balik dari JB


Pemandangan di lebuh raya selatan (JB). Saya sdg memandu utk pulang ke N9 selepas berhari raya di rmh kakak ipar (Taman Perling).

Tak sangka jalan jadi sesak utk ke JB. Hebat JB sekarang ni.

8 comments:

Kembara Kelana said...

lama kau 'letih'jan..dah turun jb kenapa tak singgah di rumah kecilku di jb kena sop tulang ? takot?

mpmn said...

ingat nak singgah jugak tp tuannya tak ada beraya kot. begitulah kata ybs. kalau tidak siap posing dlm rumah kecil tu. nanti ramai yg marah.

zaijb said...

salam mpmn...

baru balik jb ke... lama ke kat sana? dan lama juga tak nampak entry baru...
diam2 gie jb yea?...hehe

mpmn said...

zaijb...

sy tak lama di Jb. jumaat hingga ahad. sabtu tgk anak di poli pasir gudang. ahad gi star hill.

tak sempat nak singgah di hosp. puteri. kalau tdk sy belanja di kafe. lepas tu ambil gambar. mesti ramai yg terbakar. hehehe..

Kembara Kelana said...

belah lah kau jan...kau takot cakap takotlah...hahahahaha

ybs said...

ko baru tahu ke JB hebat pirzan.... org2nye pun hebat2 jugak tau, lbh2 lg yg keje kat pakar puteri tu, hehehe....

kalau ko takut lain kali ajak aku utk jumpa org kat pakar putri tu!

mpmn said...

zaijb...

baru saya acah nak singgah member yg dua org tu gelabah. kalau betul2 sy singgah n bergambar pulak, rasanya dihempas laptop dia org tu. kah.kah.kah.

kk..

kuat kau mengapi. tak pe. jika ada rezeki aku ke jb lagi gerenti aku ke putri tu.

ybs..

aku nampak org yg duk johor pun tak lepas lagi ke putri tu. sapa takut ni??

zaijb said...

haha... diorang gurau2 jeee tue mpmn... kena belanja zai makan mee rebus tulang.... sedap nyeee... he..