Thursday, May 6, 2010

Ez Math

Pn Siti Zulaikha yg berdiri di sebelah org rumah aku. Beliau adalah isteri kpd penceramah merangkap setiausaha atau pengurus pemasaran. Kelihatan guru-guru Matematik sekolah aku sedang berbincang sesuatu Murid-murid seramai 83 orang terdiri dari th 3 hingga 6 sedang khusyuk mengikuti pengajaran dari penceramah.

Syukur alhamdulillah akhirnya hasrat aku nak bawa penceramah ez math ke sekolah aku telah berjaya dilaksanakan. Ibubapa hanya perlu membayar rm50 sahaja. Harapan aku setelah mengikuti program ini, mata pelajaran matematik di sekolah aku akan menunjukkan kemajuan yang memberansangkan. Juga aku mengharapkan guru-guru akan lebih kreatif dalam pengajarannya supaya murid-murid mencintai matematik kerana matematik itu mudah dan menarik untuk dipelajari.

3 comments:

binzain said...

berbaloi ke? murid2 dpt menguasai matematik selepas program ini,itu adalah KPI yg perlu diberi perhatian . kalau tak buang masa dan wang saja.

ekau tak panggil aku beri ceramah pun.

mpmn said...

kalau hg nak tau berbaloi atau tidak hg kena cuba. pd aku prog ni sangat bagus kerana ia menunjukkan jalan mate itu mudah.

bukan guru2 sek kita tak berusaha tp hasilnya tak seberapa. jadi bila aku nmpk peluang utk mencuba sesuatu yg baru, aku tak nak lepaskan.

aku akan panggil hg jika hg dah buktikan hg ada sesuatu yg istimewa utk dikongsikan.

binzain said...

ada2, macam2 ada.