Tuesday, January 25, 2011

Mari Melawat




Gambar diambil di perjalanan ke Kuala Klawang N.Sembilan. Binatang ini dipelihara oleh jabatan pertanian n9. Ada khidmat jual daging rusa, sekilo RM35. Bergantung pada rezeki. Mungkin semasa kita datang, daging sudah pun habis dijual.

Anda dan keluarga juga boleh menunggang burung unta di sini. Bayaran berpatutan. Daging burung unta tidak dijual.

Bawalah keluarga anda di sini. Tempat yang menarik dan mendamaikan.


4 comments:

tokek gekko said...

aaaiiikk dah jadi travel agency plak....

mpmn said...

release tensionnnn..baru ada warna warni hidup ni.

hg tak kan le dok ngadap kitab kuning je?

ybs said...

best tu daging rusa, sgt lama dah tak memakannye....

mpmn said...

ybs..

kalau buat sate muar lg best agaknya. boleh aku selalu dtg sana.