Monday, November 9, 2009

Bravo N9

Tahniah pd pasukan rusa atas kejayaan menjulang Piala Malaysia buat kali ke-2. Anda telah membuktikan bahawa Pasukan Rusa bukan boleh diperkecilkan. Buat lagi tahun 2010 nanti ya. Buat hatrik. Jgn toleh ke belakang lagi. Bravo..bravo

6 comments:

Kembara Kelana said...

tapi juru latih...orang mana jan..kau kena ingat...kalau n9 bayar cukup...line clearlah...idris karim, sukur adan, hairudin kalau kuar dari n9...agak agak menang ke jan..

Faris said...

Tahniah orang N9. Tapi ingat... ko duduk di Pahang sekarang.

mpmn said...

kk..

hbs kau ungkit pemain phg ya. sbnrnya aku tak tahu satu nama pun pemain n9. yg aku tahu suami rita rudani. apa blh buat sop, phg tak blh cari mkn. balak dah hbs. cuba lagi th dpn

mpmn said...

faris...

ap aku cari mkn di Phg tp rasa bangga ngri sendiri menang bergaya tu tak blh nak buang. aku simpati dgn Pahang.

mpmn said...

faris...

ap aku cari mkn di Phg tp rasa bangga ngri sendiri menang bergaya tu tak blh nak buang. aku simpati dgn Pahang.

jon said...

org kelantan ni main kat mana pun tetap buat hal jg..Juara Buat Hal