Friday, November 6, 2009

Hobin Jang Hobin

Aku ni bkn kaki bola dan tak mnt pun tengok bola sepak. Lebih-lebih lagi b.sepak tempatan. Lsg aku tak ngidam nak tengok. Beri tiket free pun tak nak. Tapi Piala Dunia, Piala Eropah, Piala Konfedarasi aku tgk. Itu pun tengok di rmh je. Nak bersengkang mata di kedai mamak, aku tak minat.

Besok N.9, negeri kelahiran aku msk final lwn Kelantan. Aku harap N.9 akan membelasah musuh dia tu. Kalau N.9 lwn Pahang, aku tetap sokong ng.9. Namun begitu aku tak mnt pun nak tgk perlawanan tu. Hobin jang hobin.

8 comments:

jon said...

GOMO KLATE GOMO....

Teja said...

tk minat bola arr...

mpmn said...

jon...

hg tu org ganu kito.

mpmn said...

teja..

sy mmg tak mnt bola sepak n kaki bangku pun. sy tonton yg kelas dunia je.

jon said...

zan, aku dok ganu tapi lahir klate.keno sokong la....

jon said...

HEBAT...MEME HEBAT JANG. tahnah

mpmn said...

jon...

tk kerana kau tabik kat aku. pasukan underdog mmg gitu. adatlah org n.9 suka merendah diri.

tak pe jon, jgn bersedih cuba lg th dpn.

mpmn said...

jon...

tk kerana kau tabik kat aku. pasukan underdog mmg gitu. adatlah org n.9 suka merendah diri.

tak pe jon, jgn bersedih cuba lg th dpn.