Wednesday, November 4, 2009

Makin Tenat

Harian Metro semalam melaporkan budak perempuan montel dikikis duitnya sampai pokai. Macam-macam kreativiti org sekarang nak cari duit.
Org OKU tak selamat, tau-tau dah mengandung. Org montel pun tak selamat, org come lote lagi tak selamat. Risau mengenangkan situasi sekarang. Lebih-lebih lagi yang ada anak perempuan. Tak kena gaya kena bawa lari ke Lombok. Dgn negro pun jadi. Pelik sungguh selera perempuan melayu sekarang ni

4 comments:

hafizazrai said...

Assalamualaikum , bang tukarlah gambar yang senonoh sikit kek blog kau tu

mpmn said...

tahniah warigh. jumpo jugak kau. apo cherito sonyap soribo bhs. takkan lamo bonar berkhalwat.

den tgh cari gambar tp tak jumpo2 laei.

siap anlah copek blog kau tu. dapek jugak den monumpang ilmu yg kau nak churah an tu.

Kembara Kelana said...

pis..
elok per gambar tu...tu lah orang yang polis rombau cari dulu...

mpmn said...

cop...

ust tu bkn apa..dia nak buat gbr mcm tu tak dapek. tu yg dio jeles.