Saturday, October 31, 2009

Tak Faham

Kdg2 kita akan jumpa apabila si ayah atau siibu menyuruh anak kecilnya bersalam dgn org lain dgn perkataan "amin..amin...amin".

Kenapa tak ajar dgn perkataan yg betul?

3 comments:

ybs said...

pirzan,

ade ke mcm tu, aku tak pernah jumpa pun....hehehe

jon said...

ni mesti salam kat felda kot hehehe

mpmn said...

ybs...

aku selalu jumpa. aku gelak je dgn org rumah tp tak le dpn ibu bapanya. nanti kecik hati pulak. aku ingat suruh amin apa, rupa2nya suruh salam.

jon...

bkn felda je, di pulau pun ramai yg gitu. he.he..he