Wednesday, August 19, 2009

Burungku


Pagi ni aku nampak burung tu di tpt yg sama. Cuma ia berseorgn shj. Aku ingat pasangannya dah melarikan diri. Aku pun menghalakan hp ke arah burung tersebut untuk merakamkan aksinya. Tiba2 je dtg pasangan burung tersebut. Pandai sungguh dia. Dia tahu org nak ambil gbr, cepat2 dia datang menunjukkan aksi. Lepas je ambil gbr terus menjarakkan diri antara satu sama lain. Pandai betul burung tersebut. Sungguh aku tak sangka rupanya burung pun sekarang suka bergambar.

5 comments:

Teja said...

burung ni sll tenggek kat tepi tingkap kelas skola ckgu.... tu psl dia cerdik... huhu

cikguyusof said...

ala pirzan, malas la aku nak tulis apa2 yg burung tu bualkan, aku tahu semuanya....biar la lain kali ke....hehehe

mpmn said...

teja...aku rasa btl juga pendpt tu. ke dia saja bagi aku jeles. huhuhu

ybs....aku tahu ilmu batin ko tu tinggi. tp aku suka nak dgr apa yg dibualkan oleh brg tu. hehehe

Teja said...

apelah nk dijeleskan kat burung ckgu tu.... biasa la mahluk diciptakan brpasangan... mcm kita, uhuks3....

mpmn said...

teja... entah kenapa kdg2 aku ni jeles tak kena tptnya. mungkin simbolik je kot. tak kan jeles kat ybs n kk lak.