Sunday, August 16, 2009

Pengalaman Pertama

Buat kali pertama anak murid sekolahku dari felda telah berjaya menjejakkan kaki di hotel Seri Malaysia Temerloh. Kami telah mengadakan bengkel menjawab soalan. Guru-guru yang berwibawa telah dipanggil bagi membantu menjayakan program tersebut. Kelihatan anak-anak murid begitu teruja berada di hotel. Maklumlah kali pertama keluar dari bawah pokok sawit. Program ini dapat diadakan kerana sumbangan su politik menteri perdagangan. Oleh kerana bayarannya agak mahal maka kami hanya dapat bermalam semalam sahaja. Yang penting murid-murid berkenaan dapat merasakan satu suasana yg berbeza dan dapat menambah pengalaman hidupnya. Mudah2an mereka akan berjaya dengan cemerlang.




1.Pelajar mendaftar. Saja aku suruh dia org daftar sendiri. Cari pglmn.

2. Ibu bapa turut menghantar anak2. Mereka pun teruja melihat anak2 boleh berada di hotel.



3. Anak murid sdg mdgr ucapan dari GB dan perasmi.

4. Sdg menjamu selera bersama su menteri perdagangan.

5 comments:

Teja said...

igtkn pengalaman prtama ape le td.... wat suspen je! hehe...

mpmn said...

tajuk mesti wat gempaq teja. mcm suratkhabar gak.

zaijb said...

hahaha... kelakar lahh korang nie..

mpmn said...

kelakar ke zai? senang hati aku, sbb zai dah mula mengukir senyuman. sampai kat sini terasa manisnye senyuman itu

jon said...

GB nya nmpak mcm pengurus ladang...hehehe