Wednesday, August 19, 2009

Sesudah Subuh


Beginilah rupanya perjalanan aku ke sekolah pd setiap pagi. Ini adalah laluan berliku2 yg menyebabkan kenderaan menjadi lambat. Tiba di sini pula lori panjang2 menanti aku. Terpaksa juga aku mengekori sambil mengintai2 peluang memotong wp bahaya dan menyalahi udg2.

4 comments:

ybs said...

pirzan,
yg pasti sesudah subuh, jika mentari masih terbit maka dunia yg fana ini masihlah ada hayatnya...

berhati2lah di jalanraya semoga hayat kita tidak habis di situ tapi kalau sudah itu takdir kita, pasrah saja....dan jgn lupa baca doa naik kenderaan!

Teja said...

pindah melaka je la... kul 7.30 pun blh kua dr umah... hehe

mpmn said...

ybs...mentari terbit..itu pasti selagi belum tiba kiamat. tk atas ingatan. kdg2 lupa. bila dah nak kmlgan baru teringat doa. dasar manusia.

teja... takut gi melaka. takut kena amukan hang jebat.

jon said...

untung kau dapat ikut belakang treller...kat lain mane ada...